Wednesday, August 11, 2010

Ramadan datang lagi...;)

hmmm kali ni..kali kedua aku berposa di miowwcity ni..
perasaan aku? hmm bule la dikatekan best gak..sbb dah setahun sebulan aku kat sini
mcm2 mende yang berlaku..harap aku dpt menempuhi nya dengan penuh kesabaran..
InsyaAllah..
so kali pertama ramadan..aku bersahur hanya lah air suam dgn sebijik epal! haah..mcm mat saleh la plak..kekeke..
itu pun sebab epal tu atas katil aku disebabkan aku tak sempat nak simpan dlm freeze..hah gilo kan..


ala biasalah dok bujang..bedal je lah..alangkah bestnya aku dok kat kg masa ni..
dah tentu makan sedap2 huhuhuh...takpa2..sabaq2 na..
semalam ujan plak..menunggu pengumuman puasa..tetiba ujan..ujan rahmat...
so apa2 hal pun..semoga ramadhan kali ni memberikan keberkatan kepada semua sahabat-sahabatku diluar sane..
hohohoho....

2 comments:

boleblah (bb) said...

yearghhh..ko da kembali!

zamrahman said...

kembali seketika heheheh