Saturday, July 4, 2009

"townsick"

guys!..lama aku dah tak hapdet blog ni..
tgula sikit masa lagi aku nak hapdet dari sepanjang yang aku lalui dalam tempoh 4hari aku kat sini..
mmm baru aku rase bukan senang gak nak menyesuaikan diri dengan suasana persekeliling dgn ketiadaan sesapa yang aku kenal,tiada sahabat,tiada kawan, tiada saudara-mara disini..dengan status jawatan aku yang aku kira baru diwujudkan di opis ni..memang banyak perkara yang perlu aku belajar...status bodben aku plak belum dibeli lagi..ni pun kat opis..hohoh..
townsick? mmm aku rindukan kehel daa..kat sini..body aku belum lagi dpat menyesuaikan diri dgn ketiadaan kedai mamak kat sekitar penempatan aku ni..huh..mamak o mamak..nampak nya sebulan sekali aku naik belon pegi ke sane...alahaiiiiii...adeh..so guys..nanti aku hapdet perjalanan aku dari mula smpai dgn pengalaman aku mencari tempat utk berteduh..kiranya macam explorerace lah...ok guys..have to go..tgu !!! kehel..aku merindui mu...ting tong!!!

3 comments:

yaniKay said...

sudah hapdet! hehe abih kurus laaa nnti nih. ayooo..

neezam said...
This comment has been removed by the author.
neezam said...

takpa2, nanti ang ada keta sindri kat sane, panjangla langkah ang. Ataupun, dah jumpa satu awek kat sana, kompom hari2 ang gi makan mamak dgn awek-awek ang..hahahaha!


p/s: kat melbourne pon susah nak cari kedai mamak, tapi aku suda lantik bini aku jadik mamak, buatkan teh tarik hari2..;p