Wednesday, June 24, 2009

jom toyot!!!

sehari suntuk aku kat toyot serbis ni...mmm besttt la plak...dapat minum free kekekekeh...tp minum jelah yang aku dapat...kalu nasik ayam mau aku kena katok dengan toke toyot ni..dah bg perut dan peparu la pulaakkkkk... adeh...dikesempatan aku kat kampung terchentaa ni..biasalah ramai lah yang rebut2 kan aku utk menyumbangkan perkhidmatan..kali ni..aku nak ajak ampa pi toyot punye serbisss center..kat kampung aku gak..kira2 dalam 45min perjalanan gi sini..mm tak kisah la..memang aku la ni sukakan stereng..so aku pun setuju kan aja..so aku p la kedai serbis toyot ni..kiranya aku bab2 keta ni aku relakan aja..sebab mmg aku sukapun..mekup keta peberettt aku..tp takda lah hardcore sangat..softcore je..muhahah..selalunya aku akan utamakan tinted dulu arrr..sebab biasa lah..panaiihhhh..nak dapat keta sendiri lambat lagi..so keta akak aku jadi mangsa eksperimen aku..outputnya? mmm mabeless lah..biasa lah..ikut aku punya citarasa..jekekkekeh..depa ok ja puas hati..cuma depa soh aku gelapkan lagi tinted tu kasi tak nmpak teruihhhh..mak aiii..bule je aku buat..aku lagi suka..kang takapasai2 kena plak saman aku tamau masuk campuq tanya...kuikuikuikuii...tp orite gak kalu gelap terus..mm baik aku sembuq spray itam..haa bru ang beritam dok dalam keta..muihahahaha


Berbalik pada tempat melepak aku kat toyot serbisss ni...sepanjang aku aku serbiss keta ni lah tempat plg lambat aku dapatkan keta ni balik..mm lama kemain..tp takpa..takpa..aku mmg suka..asal keta ja aku sanggup tunggu..sambil tu buleh cuci2 mata tgk barang baru toyot ni..dari tengahari sampai petang dok lepak sini..peghhh berasap kepala otak aku..nak layan wifi tak buleh la plak..kene mintak password kat kaunter la plakk..adehhh malas nak p serbis kaunter..mmm biaq p lah..sesudah 3jam aku dok melanghut kat sin..cargasss plak p amik baju yang aku dok tempah awal bulan lalu..nama dia mat tailor..sesuai dgn kejenya sebagai tukang buat baju kekekeh..oklah dia buat baju ni..aku pun selesa sangat..tailor peberet gua sejak zaman uni lagi..hhoooho..aku lebih suka tempah baju dari beli baju.sbeb sais aku yang sepesel yang agak susah nak fit dgn baju..kuang..kuang..kalu beli selalu tak fit..terlebih panjang la..lebaq lah..tp aku normal bukan kategori cac*t lagi..alhamdulillah dan syukur pada kurniaaanNYA...so aku p la tempah berbaloi dgn nilai ringgit yang aku keluarkan ..hohoho..mmm esok aku nak p mana la plak..seminggu cm sehari ja dok sini..cepat sangat masa berlalu..tak puasssssssssssss beeeeb!!



No comments: