Monday, June 22, 2009

momento!!

aku nak ucapkan terima kasih pada mber2 aku yang dok bagi adiah kat aku ni..mmm
mcm besday aku la plak..tp thanks buddy!!
tak berkesempatan nak ucapkan terima kasih..adiah yang mai kat aku mcm pos ekspress ni..tajaan group skodeng aku dan orang perseorangan..jangan risau beb aku still ingat kat sini..hhuhuhu
aku bukak adiah ni pun kat kg..sbb aku rasa aku tau adiah apa..sebab aku p beli sama depa..muhaahah bule ka cengitu..haaahh kira halallah..hahahah


mmm aku tak packing lagi barang..sejak balik kg ni asik melepekkk je penat kemain..
nak kata p bendang dak gak..tp penat sebab tak tau buat pa...apa lagi membutaaaaaaaa jalah..
mmm tp nak kena settle cepat2 gak..sbab aku rasa mungkin nak p awal sikit kehel ni..nak membuta kat sana sebarang 2 hari kiambang bertaut..muhaha tgk la dulu..mmm
selalu dok melepak serdang ja..la ni mati kutu plak nak buatpa..mmm rasa2 mcm terpanggil nak tgk wayang..uwaaaaaaaaaaa! jom..jom!

9 comments:

Asrul Farrish said...

bila nak mai lepak serdang lg? nak tgk transformers sama2 tu mcm tak kesampaian la..budak2 ni semua nak tgk awai..mangat masing2..hahaha..

zamrahman said...

weh yaka...hahah depa dah tgk ka?
sure nak tgk malam ni tuh..siot takpa la tgk lah dulu..pastu donlod bg aku tgk..hehehehe
semangat gaban habis depa tu semua..hoho..
aku InsyaAllah p sane hari ahad ni
malam kot sampai..

yaniKay said...

hoh. dh ade tie. jgn pki bj kelabu dengan tie ijau lumut lagik. ke kaler hape ntah dulu? pki la pinky2 cikit. br la adorable. auk! auk! :p

zamrahman said...

hahaha..sioooot aku nak pakai kasi gojes sikit..pakai kelabu taik anjin pun oke gak..no prob muhahahahah

yaniKay said...

pinky2 dot dot. mempersone gitu. haha kelabu tu cm malap2. xnampak menyerlah susuk ko nnti. hehehee

zamrahman said...

muhahaha..susuk tubuh ku yang mantap? muahahaha pinki sesuai dgn suaq dal*m ku muahaha

yaniKay said...

mai dh angin getik diaaaa..

zamrahman said...

muhahahaha...tu angin suam2 kuku bab* wuakakakak

yaniKay said...

censored. plz dont try this at home. haha