Tuesday, June 16, 2009

Alhamdulillah.....

....................
Helo..Helo..

mmm..hari ni aku rasa mood aku macam agak2 nak melanton2..
tp buleh kontoroool lagi...tp aku rasa bersyukur sesangat..dalam ujian fasa 1 dalam perjalanan aku ke bumi kenyalang...alhamdulillah so far suma berjalan lancaq..dengan panggilan tipon yang aku terima..membuatkan aku lapang dada utk memikirkan langkah selanjutnya selepas nih..jeng..jeng..

...................
adegan makan-makan..
time : lunch hour

amacam sodap tak?????

Hari ni makan waktu lunch aku ditaja oleh Datok Seri Hajah Inayrus Kay (bukan nama sebenar tapi samaran sbb dia suka menyamar..itu adalah hobi azali beliau..hohoh)..salah seorang Ahli Lembaga Pengarah Syarikat Ngem Ngem Corporation..perghhh rasa mcm kerdil je aku huhuhuh...tp aku panggil dia Ang or Ko jer ..sebab dia ni memang sporting abisss...dek makan makanan yang dibelanjai dan ditaja oleh sahabat aku sewaktu di aku menimba + mengorek+mengali ilmu bahasa di kaki KLCC dulu..lama aku tak jupa dia ni sejak dia sibuk mengalahkan perdana menteri..hhuhuh..tp emmmm sodap sungguh lah...makan free mau nya tak sedap..bagi batu pun rasa mcm ABC campuq..muhahah..THANKS buddy..ang punye taste makan ala2 jalan2 cari makan (JCM) huhuuh aku bagaikan melantak mcm esok tiada hari untuk makan..apa ntah makanan dia..JERK BBQ..apa2 jerk lahh..satu lagi aku tak tau nak sebut..member aku pun sama..terkesima melihat menu dia bahasa..perhhggggg..ala2 italian.. mai tunjuk2 ja..nak makan ni..sambil tojohh..tojooh kertas menu tuh ...sib baik la plastik..kalu kertas mau koyak dan kene lempang dulu dgn manager restoran tu...adehhhhh

4 comments:

yani Kay said...

agak2 manager tu kasik x klu nk mtk sirap lebih letak kt abc semlm? hehehe

zamrahman said...

hahahaha..
kalu ang mintak sirap aku rase "menyirap" dia
tgk ang..
hjahahahah

yani Kay said...

tu br mtk sirap. lom mtk meja lagik. hahaa

zamrahman said...

hahaha..
hang kalu mintak meja
sure dia bagi mangkuk ayun 18kaki
yang dia dok buat abc tu kakakak