Wednesday, June 24, 2009

writing proposal

adeh...macam malasnya aku nak buat..dah lama aku tinggalkan mendalah ni..
sib baik ada en.khairunneezam mohd noor membantu aku tatkala kebuntuan menerpa aku..
mmm thanks buddy!! membantu dan menasihat di kala aku susah dan senang..bukan senang nak dapat sahabat mcm ni..tp ni lah..salah seorang mbr baik gua start belajar dari uni. smpai sekarang.. la ni pun dia still belajaq lagi dokek melbourne..pergghhh bila lah aku nak p sana..aku harap ang belajar n buat family ramai kat sana..Amin..
1st chapter pun tak siap lagi..asik dok facebook mafiawar!! together mafiawars! hahaha teringat words tu time aku lepak dgn jalo hahaha...fanatik dan addicted sungguh la..

4 comments:

neezam said...

aloooo mr zam..aiiyaaa lu punya testimoni buat gua tersipu2 kemalu-maluan la. anyway, god bless you, selamat memulakan hidup di bumi kenyalang. aku doakan kau berjaya!!!

zamrahman said...

hahaha..jgn le aku pun maluk juak..muhahah

Anonymous said...

Cik Zam..how's kuching? Kalau tak silap lapor diri 1st july kan? Best of luck..

zamrahman said...

ha'ah 1st july..
masih dalam mud'kehel' lagi..hohoho
anyway thanks 'anonymous' huhuhu