Friday, June 19, 2009

i wanted a perfect ending!!

Assalamualaikum wbt...mmm...hari ni hari last aku kat menara apex ni..pasni dah tak bule dah aku ber'apex' kat sini lagi..tp bukan puaka niang apex yor!..aku dah tak bule bergym dengan geng aku..geng maut nak sihat heheh..tp aku harap korang akan teruskan hasrat murni suci lagi holistik kat situ..teruskann bergym tanpa aku kekekekeh..aku harap suma akan ok lepaih ni..huhuh sedey la plak..tp tulah memang sedeh pun sikit..tak banyak..takde le sampai ator mata darah kuar tp keluar ta*k je..sbb aku makan banyak masa lunch hahahaha...tak senonot betui lah...kakakakah..Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat maju jaya kepada semua sahabat2 di sekodeng team@PPH *a.midi+mell+adi+arilaso+knife+lam+wan+chit+zantai+far+susue+sila+non+tin+sally* mm sapalagi..aku harap korang jangan putus asa..mintak je mana2..jangan memilih sangat..aku tetap doakan sahabat2 aku suma berjaya..InsyaAllah..kepada geng genius serdang *asoi+jalo+awangchik+kontol+botak* selamat maju jaya gak..ada masa lagi aku lepak lagi dengan hampa sambil insaf dengan toturial pengajaran duniawi ampa..Pada geng2 aku yang lain dok dibumi kehel ni banyak sangat nak sebut..zul+awie dan rakan2 lain kalu nak sebut aku rase tak cukup page ni...selamat selamat dan selamat..dan terima kasih sangat pada semua pertolongan yang anda semua lakukan..Hanya Nya yang mampu membalasnya..

diatas pemintaan suesue nak kan aku punye text ucapan..so ni aku meletakkan ringkasan text ucapan aku..baru aku jupa..kekekekeh..so aku selitkan disini sebagai tanda tugu peringatan kekekeh..


Dear all

With a heavy heart I bid farewell, as today is my last day in toootttt (terpaksa diblurkan). My time here may be short compared to many of you, but it has been a memorable time of my life. Along the way I have learnt a lot and more importantly made many friends which I will hold dear to my heart.

I seek forgiveness if I have offended in any ways; all is done in the name of work. Thank you to PPH Team and everyone for all the help, guidance, cooperation and patience with me.

Finally all the best to all of you and for those who have my contact details, please keep in touch.

Kalau ada sumur diladang,

Boleh saya menumpang mandi, (kat umah takde ayor..hehehe)

Kalau ada umur yang panjang,

Boleh kita bertemu lagi..

Best regards,

Zam Rahman

p/s Ni ada pesanan khas utk kengkawan dan aku juga bila dah keje nanti..mmm harap2 suma oklah nanti...


-Ada lelaki & ada wanita
-
Ada yang pura2 rajin & ada yang bersantai
-
Ada yang pengampu & ada yang pak turut

-
Ada yang main games & yang tidur

- Ada yang
suka marah2 & yang stress

- Ada yang
suka gosip & yang suka jalan2

- Ada yang suka
merosakkan harta pejabat & ada yang suka
ulang alik ambil minum


- Ada
pujian & makian
- Ada
yang ceria & yang boring
-Tapi katanya "We're a team"

-So be fun
, enjoy your time , your work & achieve the best


APA PUN JUA PERBUATAN, INGAT!!!!! KERJA ITU SATU IBADAH, ASAL JANGAN MEROSAKKAN PERIUK NASI ORANG LAIN DEMI KEPENTINGAN DIRI SENDIRI..... ....
SELAMAT BERTUGAS!!!



--
hidup mesti ceria

2 comments:

Asrul Farrish said...

fulamak zam..terharu aku bace entry ko kali ni..ade mase meh la lepak2 lg..ade kursus2 kat KL tu ko cargas je datang..wahaha..ape pun good luck la weh..jgn ko datang sini pakai cawat sudah..huahuahua..

zamrahman said...

mmm..yaka..terharu..aku pun rasa mcm nak tergaru2 bila bca balik ni..mmm..
rasa mcm sedeh la plak..hohoh..
ala..takde hal pnye..umah ang dah jadi umah primary aku untuk datang lepak sana..kekekekeh..tengkiu..tengkiu
aku sure pakai cawat tapi pakai kat bahagian dalam kt luar baju mcm biasa..kira mcm exotic sikit2 lah..muhahahahah
Tengkiu again geng!!!