Friday, October 2, 2009

hmmm..bored day

beach o beach!



dari hari ke hari..dari masa ke masa..dari jam ke jam..
hmm rase mcm nak buat sesuatu..tp asik pending ja..bukan malas..tp
mcm malas gak le sikit..hmmmm..
aku nak p beach..esok..lusa..or tulat..hmm ok gak le.
dah lama aku tak pi tmpt mcm tu..huhhhh dulu agak gajin la p..
sbb sekolah aku dulu pun nak p sekolah kene p lalu laut gak..hmmm
jauh tak sekolah aku..ngeh3....
aku hari ni..mcm biasa..mood ok..kesihatan! sngat ok..
rasenya mcm nak fly p KK esok..ehmmm..
tgk la..tp rasa mcm tgk tu mcm dah dekat je munyi dia..haaa...







ni aku nak cita sikit..dulu time aku nak dtg sini..hmm nak cari umah susah ya amat...ni la salah sebuah rumah yang nyaris aku diami..sebulan rm45o..mmm..mahal kan..adehh..tp takpe lah..aku pun sib baik p tgk dulu keadaan rumah dia..sebelum aku bersetuju..sbb desperate sgt nak dpt umah yang paling murah..hmm ini la padahnye....ni pun kira aku berjalan2 area sini nak cari umah sewa ni..hmm



kawasan nak p office aku agak best gak le..sbb tepi golf resort..so nyaman la rasenya tetiap pagi nak pi office..mood pun jadi tenang..ni time senja n time pagi..memang best..dia punya scenery dia peggghhh..sukar aku nak cakap..aku nak lepak kat sini gak..tp bila2 pikiaq2 balik..humm sunyi ooo tmpat ni..terutama time senja...



aaa..ni aku nak cakap gak le..ni lah satu2 nya tol yang ada kat sini..motor pun kene bayar gak wehh..jgn nak mengelakkk!..hmm tp oklah dia jimatkan masa nak p town ikot bandar aku ni..
nak elakkan jam pun bleh gak le kot sini..tp lapang sangat tempat dia..dimiliki oleh syarikat persendirian melayu dibandar ni..hmm kaya2 org sini lorhhhh..

No comments: