Wednesday, September 30, 2009

c i k g u @ k p l i

confused!!

hmmm..ni aku nak citer sikit time aku nak balik hari tu..aku baru teringat dek pemikiran aku
dok melayang2 teringatkan kampung.huh..adeh..tak bule blah langsung..baru je cuti dah nak
amik cuti lagik..ilang akai kah?..hmm..dek sebabkan flight aku delay beberapa minit..then aku sampai ke destinasi pun lambat juak..
tp mula2 aku nak memasuki pesawat..then imigresen check passpot aku..
hmm lama dia dok belek sambil dok peksa aku seluruh badan..hmmm abis dicabul aku muhaha..
hmmm at last dia cakap..selamat jalan cikgu...hmm ! what..dia panggil aku C I K GU ? hahah..
ada gaya cikgu kah aku..hahah..terkesima dengan reaksi tersebut..aku senyum berbisa ikan keli....masih tersisa lagi senyuman aku smpai le kat dalam pesawat..hmm
oklah bior la..derang mana tau aku keje ape pun..then aku naik pesawat plak..hmm dok tepi awek
la plak..adeh..hmm dia siap tanya ..keje cikgu kah? haaaa..apsal suma cakap pasal cikgu ni..
cheq menjawap.." takde lah keje biase2 jer kt sini..u ni keje sini ke? dok aihh..cheq ni jururawat..dia jawap plak..hmm..malas dah aku nak layan pastu..sebabnya aku mengantuk yaaaa amat...sebelah kiri aku plak..gurl yang cukup alim..hmmm tersepit aku dalam tu..takpa lah..aku tidoq lah..apa aku nak herannn..bukan luak pun..ngeh3..
smpai ke epot meow city..nak kuar imigresen..then one of the officer tu plak..dok belek2 aku punye paspot..emmm..ni ape kes ni..lambat bebenor nak lepaskan aku ni..hmm..
then at last dia tnya ..u ni K P L I ke? haahaaaaa.mmg terkejut beruk aku..dia plak tanya aku kpli la plak..mmm sah2 dah aku ni muka mcm pengajar..hehehe..alhamdulillah..harap dimakbulkan..hehe..bile le kpli nak kuar ni..hihuhuhuhuh

7 comments:

yaniKay said...

skima sgt kot, hahaha

boleblah (bb) said...

cekgu zampu

call-me-zam said...

haha..yes i like it..C I K G U Z A M PU...wow..pndaii ang bb.. :)..
yaniKAY...skema? hmmm oklah..aku kan sekerama berirama..dia tgk aku ensem sgt tu la.. bahananya..haha

yaniKay said...

OMG!

zamrahman said...

GMO!!!!

Anonymous said...

ceh..hehe..bajet muka cikgu la tu.hakk tuii..hehe..
ko da anta lom borg aritu??

call-me-zam said...

hahaha.. :)siot ang itafukada...ade le sikit tempias pi kat aku..ngeh3..
aku tak sempat sbb due dekat sgt..tp ada lagi intake dia..aku nak apply for next intake..january tak silap aku.. :)..jom apply!!