Monday, September 28, 2009

Monday BLUES!!!

adehhh...hari ini adalah ari pertama cheq masuk balik koje..
mcm malas pun ade..selalu buleh mangkit lambat sikit..hari ni plak kene mangkit awai banyak..
huhuh..
takpe..seruan keje mai..kene turuti..motor tak basuh lagi..alamak..belasah le..kotoq pun kotoq la..
janji aku smpai ke opis hari ni..hmm sure banyak keje nak kene buat ni..yela dah lama bertukun aku balik kg..raya la katakan..so hari ni masih lemau lagi nak berkeja..semua budak2 opis ni mohon ampun lagi..siap2 cium2 pipi lagi..ahaak2.. culture shocked aku ngeh3!!!!!
takde le aku tipu ja hahahaha...tp oklah derang ni..semangat 1malaysia sudah terpancar.. :)
harmoni sungguh..
hmm hari ni nak buat ape eh..banyak keje..tp aku taktau nak mula mana satu..haiiii..camne ni haaa.. adakah anda diluar sana mempunyai masalah sengal mcm aku ni?
heyyy!!.




hari ni mula2 masuk je..disambut ucapan hari raya..then ada plak invitation untuk openhos..so lunch ni rumah ke2 aku ber'openhos'..
murah rezeki la nampaknye..
apa2 pun raya kan sebulan..so depa ni sakan la raya..
meja aku sudah serabut..dek surat2 yang terperam..
hmmm kene setle cepat ni..sbb bule g awal openhosss...opsss..
tak buleyyyy..aku pekerja yang berdedikasi...cemerlang..dan terbilang..kene punctual..tak bule suka2 hati kuar..ngoh..ngoh..
hmmm..bile le nak kursus@balik kehel...hmmm rindu betul aku kat sinun..

8 comments:

BunBinG said...

sape je la yg suker keje ari senin. hahaha...

zamrahman said...

bangla suka hapa..merah kuning ijau..hahah

yaniKay said...

rs cm nk amik mc setiap ari senin

zamrahman said...

yaniKAY..haa engko ni..dah tau dah pe'el kalu emci je sure g pusat perubatan bangi..hahaha

yaniKay said...

since aku hospitalized ari tu, no more mc. bagus kan? majikan saye berbangge dgn saye! hihi

zamrahman said...

wow...yanikay sudah menunjukkan perubahan sangat hebat..sure ang suka dengan envo ang sekarang ni kan..
smpai ujung minggu pun keje..ngeh2

yaniKay said...

aku kan nk rampas takhta om. lupe? heheh

zamrahman said...

oh bule..bule..