Monday, September 28, 2009

faster!!!!

aik..aku rasa mcm lain mcm je hari ni..
cepat sungguh masa berlalu..pukul 6.30ptg ..dah gelap mcm
pukui 8.45mlm kat sinun..mmm..tp oklah..
rasenya..hari ni..tompek koje takde la stress sgt..
suma org dalam mood raya..hatte..suma belum balik koje pun laghi..
ishh..mike ni sume beraye sakan lagi teman ni..tak leh jadi..hehe
aku mau tidoq awai la malam ni..rasenya mcm tak puas je tido..
cmne nak membesar bagaikan johan kalu tak cukup tido kan..so
aku amik langkah untuk beradu cepat malam ni..aiyakKK!!..nite

2 comments:

yaniKay said...

oloh. sbb kt sane xde astro. xleh tgk bolos. mmg le tido awai. xgitu dato?

zamrahman said...

hahah..puan sri ni pandai berseloroh yek..
sudah tentu takde asterukk...ada kuali ja kat dapuq tu..tp takde coverage la pulak..hmpehh..uhawawawaw...
aku tido awal sbb aku reseb buat cengitu..ngeh3x