Saturday, September 26, 2009

bek again to meow city!!

hmmm...after took almost 2weeks break rase macam malas la plak nak balik...
mmm..selalu rasa camni..dlu time belajaq pun sama bila dah dok lelama kt kg tu mcm jub*q dah melekat kat kusi kampung dah...penyakit M tu datang... bukan ape..biasala..dah dok umah kg tu sure la best..dapat makan best2..ni bila balik dah tak dapat dah makan..mmm..nanti rindu plak..abis la kilogram aku menurun balik pasni..baru je nak mencanak2 naik hahahaha
takpe la..InsyaAllah..i'll bek soon!!..
flight plak delay..cam haram jerk..selalu camni..haaaiii ape raaa..nasib baik la takde apa yg perlu di'rushing'kan..huhh..
tp lambat la plak aku sampai umah sewa..adehhh..dah le osmet suma balik lambat lagi..cuti raya sakan..(tp aku lagi lama..hahahahha)..takpe lah..dok sorang le aku gamak nye selama beberapa hari ni..tp orait je..jimat sikit bleh lepak umah makan meggi je...
aku malas sikit nak kuaq makan kt sini..balik keje..g keje.. itu lah xtvt aku..ikotkan minat aku sebenaqnya memang suka berjalan2 ni..tp disebabkan ada beberapa faktor kat sini..membantutkan minat aku buat sementara waktu..takpa lah..nanti kalu nak berjalan balik kl..ang jalan puas2 smpai ke sunway lagoon pun takpa nak jalan..hahahahah..hareeeemmm....
hmmm..perkara pertama aku nak tgk adalah..penghuni baru dalam bilik aku..hehehehe..
sure ampa nak tau kan..hahaha..motor aku la ..aku simpan elok2 awek aku ni dalam bilik agar dia tak kuar jalan..hehehehe....dah lama tak start..nak start balik tu adeehhhh..smpai lengoh la tangan aku ni..biasalah cuti lama kan..berabuk la plak..mcm harta karun la plak..
emmm esok la aku bawak keluar moto aku ni..malam ni aku tido dengan motor la yeyy! haha.




hmmm..esok aku tak tau nak buat apa..tgk rumah ni..adus dah berabuk la plak.
mood nak kemas dah mula macam haram..malas nak kemaih..tmbah2 plak..penat pun tak ilang lagi..tapi ada org buat openhos..umah budak opis aku..mmm bebelah bagi nak pi..
kalu tak pi kang cakap sombong plak kan..kalau pi kang aku makan banyak plak..adeh..aku ni bukan buleh sngt kalu tgk ade satey ke hape..habish seperiukkk kang..hmmm tgk le esok kalu aku ghajin aku pi lah..tp dalam ati mcm nak pi..saje nk usha2 makanan org kat meow city ni camne kan..adus..mengantuk datang lagi..so aku nak tidoq dulu..esok nak bangun awal nak buat ape2 yang patut...mmmmm..rindu la plak pada kg.. :(.. ZZZZzzzzzz

4 comments:

yaniKay said...

aku rs blog ni hapdet sabtu ahad je lah. mencanak2 hapdet. sebelum nih idak pon. hahah

zamrahman said...

haha..aku nak kembalikan disable balik menatang ni..aku dah draf awal2 tp belum lunch je..
ni aku lunch secara besar-besaran..

zamrahman said...
This comment has been removed by the author.
yaniKay said...

launch. ke lunch? ehh.. ko kan yg kate dinner tu mkn tghari ari tuh? hahaha