Wednesday, August 19, 2009

clinic calling..


hampehh..hari ini nak tak nak..kene pi klinik gak..
disebabkan virus yang disbbkan cik menatang idung kembang sekata..
aku kena gak pi check-up..huh..
Alhamdulillah..syukur..aku -ve..tp flu tetap ade..sohsehsohseh..
agaknya cuaca tak bape ok kot..yang peliknya..time pagi2 je dia mai..time petang nak balik keja
idok la plak jadinya..hhhmmm..penyakit lain ni..datang..penyakit nak balik awal uwaaaa...

anda sakit? anda kene pi spital?
anda tidak sakit? anda jangan gatai2 amik MC...muhaha

3 comments:

yaniKay said...

saye sudah berubah!

* terase okie dgn statement terakhir tuh. haha

zamrahman said...

hahahaha..
oit..aku yg patut terasa..
lama aku tak amik gas kat perubatan bangi tuh..kekekekekeh

yaniKay said...

haa.. perubatan bangi tuh yek. lagi la aku terase okie. muke ko ngan muke aku mmg muke wanted gas tu kt situ. dorang tau. sudah. sudah. jgn reveal pade public. rahsie mak saya lah.. haha