Tuesday, August 18, 2009

hey dey!!!


elo..ama..appa..ari ni gua bangun sangat awal..ntah le..mcm nak pi broga kah? ka nak pi kg bonggek?meng"ushar" sinar matahari di ufuk yang tak berapa nak timur..mmm..ngemxxxx
teringat aku ttg sstu peristiwa yang tak dapat aku 'polo'i hehehehe...takpe geng..next time aku nak polo..huh.hari ini aku rasa aku ok skit dari hari2 gelap yang aku lalui sejak aku pijak sejak sebln yang lepas..cuma aku rasa sgt la nak demam..tapi aku ttp nak bertahan..malas mau pi spital aka klinik..sbb aku bukan jenis suka yg mkn ubat hoh..susah gak aku ni..perkiraan aku ianya akan baik sendiri..huh..psikoo nyee...hahaha..sejak balik ni..rasa mcm bersemangat sikit...semangat nak balik kehel selalu hahahaha..
mmm takpa..hanya menunggu sedikit masa..dgn kesabaran yg aku gengam (sebab aku geram so aku kene genggam..ngus3) ni...harap semua akan berjalan seperti yang dirancang hohh...agggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh..mcm malas la plak nak p kantor ni..adehh..

2 comments:

yaniKay said...

membawak2 ke sana yek lagi perangai mls cek doktor. degil. degil. degil. sib aku br bace entri nih bkn sebelum tepon tadik. kalo x, ni tgh mlm waktu malaysia barat la ni gak aku kejut ko suh p klinik. if perlu, p cek. if x, sambung je tido. cm xbiase. hehehe

zamrahman said...

hahaha..
siot hang...aku seorang yg degil..
aku seorg yang sgat degil muhahah