Monday, August 17, 2009

sinar yang ditunggu..

adus..setiap hari aku rasakan bagaikan setahun huhuhoho..
ala poyo la plak..tapi sekurang2nya..aku dah makin sedikit pulih diatas
satu insiden yang tak disangka2kan sepanjang percutian aku dan hari ni juga..harap2 aku dapat apa yang aku nantikan..sinar dalam kehidupan..sinar yang bakal mengembirakan aku..sinar yang bakal mengembalikan keceriaan dalam hidup aku balik....sinar yang bakal membuatkan aku senyum sepanjang hari..InsyaAllah..aku akan berusaha bagaikan tiada untuk hari esok..dan yang pasti aku akan kembali tersenyum hingga nampak ke gusi..jikalau apa yang aku hajati termakbul olehNYA sedikit masa lagi..
so..doakan aku mencapai apa yang aku ingin kecapi....huh..penantian suatu penyiksaan...
Ya ALLAH..makbulkan doa hambamu ini..AMIN....

3 comments:

boleblah (bb) said...

sinar matahari

yaniKay said...

cam lirik lagu lah! amin too..

zamrahman said...

boleblah : cahaya ilusi yang sipi2 menuju ke arah kejayaan..huhuhu

yani kay : lagu baru aku nati dalam karok hujung minggu..hahahah