Thursday, May 21, 2009

1138am

kringggggggg.....tootttt ...tooottt..ttoottt
adus hampasgas tol bateri kong plak dah...sapa la call ni..mcm tak sedap ati jer..
sib baik bawak charger bule aku recharge balik..
call balik caller..ade ringtone tp takde org jawap plak..
mmm..tgu la sat..krinngggg..

caller : ello..may i speak to en maz namhar (bukan nama sebenar)

aku : yes..speaking..

caller : hari tu ade p tttoooottt..toootttt...toootttt (perkataan terpaksa disunting atas sebab keselamatan)

aku : ah'ah..motot..motot..last two weeks if i not mistaken..

caller : tahniah..anda telah terpilih untuk menggangotai keluarga..bla..bla..bla..

aku : tq..tq..Alhamdullilah..finally..nanti saya amik kat opis..

~aku meletak tipon dgn penuh kaget kagit kegut~




(mak n abah..penantian sudah berakhirr...)
aku rase mcm ingin terbang disaat ini..


alamak..betoi ka yang aku dengaq ni?? ka hanya ilusi.. terkesima.. terkedu.. pegun.. kaget.. kagum.. sedih..sayu.... terdiam memikirkan apa yg aku lalui sebentar tadi..
kelihatan rakan2 menceritakan perihal diri aku yang diulit rase gumbira..tp seresly dalam kepala hotak aku nih rase hening sgt..aku membiarkan apa yg depa cakap..(bkn aku sombong tp teruja dgn berita yg baru aku terima)..aku rasa kosong sgat!!..aduss..perasaan apakah ini??
perasaan bercampuq baur??..hanya NYA yang mengetahui apa yang aku rasa.. akhirnya perjuangan aku selama ini tak sia2..Alhamdullilah..syukur padaNYA..memakbulkan doaku selama nih..
to all my friends..thanks..thanks..and thanks again..



No comments: