Sunday, May 17, 2009

h a r i . y a n g . c e r a h




Destinasi : Karnival Kerjaya dan Keusahawanan Graduan 2009
waktu : 1100 hingga 1800
tempat : PWTC



haiyak...ini hali arrr wa telah pigi itu kareer fair loe..
manyak bestt...itu amoi manyak2 datang itu fiesta loer..macam itu kenduli kawin..
ishhhh penat gilaaa la..dua hari aku pi..pergghh pecah rekod olimpik ugandaaa...aku p pesta kerjaya 2hari berturut..
adakah aku kurang siuman di hari minggu??..mmmmm
apa aku peduli..asalkan mission asal aku tercapai..tp apakan daya..mission not accomplish gak..hampeh haram JAY sungguh..
takpa la..rezeki takdak nak buek camno..

anyway tengkiu itu sama kawan2 aku..otai sama itu chit..yang sanggup melempiaskan tenaga bersesak2 di lautan manusia yang ala2 usher n oprah winfrey sewaktu menaiki kenderaan awam yang cukup sinonim dgn masyarakat kota metropolitan..huhhhh...
dah lama aku tak naik menatang nih..malas nak p parking kat sane..so naik le ketapi tanpa pemandu nih..ok..pantass..cepatttt!!..









dah..dah..dah..
cukup!! dah round satu tempat sampai 2 tiga kali..
sampai exhibitor tu cakap..

"r u fresh graduate??"
zr: nope...
"r u looking for a job?"
zr: nooo...we're looking for our friends...
(nak ja aku cakap ayat camni tp tak terucap kekekekeh..)

telinga aku dah tegar sesangat mcam nak naik sesunggut mcm pepatung tuh..
asik2 tanya soklan cengitu..mau migrain aku dibuatnya..udah2 lah..
pastu cari goodie beg punye hal..haram jay..suma dah disebat oleh spesis yang lagi kemaruk dari aku..aku nak buat collection jaa..mana kot tau..agak2 sengkek bule buat meniaga plak menatang tuh kakakakah..
apa2 pun...aku chow dulu dek pewooottt aku dah berkaroke dangdut dah..




haaa amacam? ada best ka aku makan mekdi nih..
dah macam chopstick dah tangan member aku nih..
agaknya dah kekejangan parkinson dah dok mengisi application form tadi..kekekeh..
tapi memang kenyang gilaaaaa sesangat..
org gila pun tak kenyang camni..
apa2 pun hari nih memang best sesangat..sebab aku dpat makan jambu88..haaa apa kaitannya? hahah

No comments: