Thursday, May 14, 2009

intro destinasiku

wow..alhamdullilah syukur dengan kehadrat Ilahi..
dengan limpah dan kurniaNya..dpat jua aku 'mendeposit'kan
blog terbaruku..masih ijau..masih tercapai2x dalam menyahut
sora2 kecik untuk aku memeras kepala hotak aku ke dalam blog
aku aku buat khas utk diriku..khas diri sorang2 saje..takde kena mengena
dengan yg idup ataupun sudah tiada lagi di muka bumi ini..
dengan sepalit rase semangat yang berkobar2..



kenapa aku nak buat blog nie??..mmmm..kalu dipikir2kan..aku ni secara teoritikal
nya agak malas nak menconteng conteng di kapet maya nih..
TETAPI..disbbkan aku sukerrr sgt membaca blog2 besh org..
so..dgn rase tidak bersalahnye..aku pun mula lah..menerokai doniaaa blogger nih..
mengenal kepuasan untuk berblog..menceritekan perasaan..emosi..stress..tekanan..(eh bukan same ke..lantak lah..)pengalaman..
sooo lahirlah blog aku nih..monolog sebuat ceritera...cewah..heheh..
hebat gak aku nih bile dipikirkan..tp segan la plak kekadang kalu mbr2 baca..
tapi apa ampa pedulik..ini blog aku yang punye..aku yang berkelana untuk mencari
kepuasan dalam hidup yg penuh dgn cabaran dan dugaan...



sewaktu aku menyiapkan blog ini..aku sempat mengambil sedikit ketenangan untuk memperolehi ide ide yang penuh kritis dalam penghasilan blog yg agak ijau petai nih..

apapapun..aku nak ucapkan terima kasihlah kepada member2 yang sanggup menunggu kehadiran blog aku nih..hampa tggu naaa..cheq da mai dah nih...
hehehe..so..mari kita enjoy mehhh

No comments: