Monday, May 25, 2009

the day went away..part II

Hari yang mendung kini sudah cerah..hati yang gundah kini sudah ceria..pikiran yang kusut kini sudah tenang..wowwww...hepi bangat ni deh..aukk aukkkk
trip perjalanan kali ini sungguh best tahap bio-nick ..mana taknya..perjalanan yang membawa model2 colgate yang cukup sporting..sik ceria sehh..asik2 posing jo kojo depa nih..ishh..tapi takpa..kalau utk xtvt 'membina kumpulan' ni aku tak kisah..hampa nak sengih ka..tamau sengih ka..sengih sambil mencangkung ka..sengih sambil angkat dua jari mcm chopstik ka (gaya peberet ni)..senyum sampai ke dahi ka telinga ka..janji kita enjoy beb! dan lupakan yang lain...mmm (macam ku penahdengaq ayat ni..tapi dimana yaa...)


time ni sally semart (tagline finalis model colgates) dengan far (agen chopstik tunggal yang cuteee sngat deh) ceria bebenor..biasa la dapat jadi bos kat belakang..mmm takpa..takpa..janji depa dah menyumbang keringat yang tak hengaatt dalam menyediakan 'lantakan' utk memba2 yang dok tgu dah kat hutan lipur tuh...( tak adil nih..depa dah sampai..tapi takpa..ayam bersama kami..so kami tak perlu risau ..ayam tak dibaham oleh depa lagi..kekekek..)



haaa ini wayang sudah ditayangkan dalam drama KAMI..ada pasan tak hampa?? mmm aku pun tak pasan..tapi mcm ada nihhh..ada dalam mimpi.. :) toke farNUG frozen food masih dengan mood keceriaan yang paling mantop..tak ketinggalan sally semarrt masih dengan gaya senyum ala2 kontrol sailormon..huuhuh semarrrtt sally dehh! zantai mcm biasa lah..senyum paling otai bagi org2 semenyih opss silap kajang..sebab semenyih sudah ada otai baru..TINI..fuhh cam ayu je minah ni..ada tini kipas yang aku maksudkan?? mm nantikan drama-drama baru keluaran cap kelapa laut production..sure tangkap leleeehhh punye bebbb!



tetiba kami dok siyookkkk pok pek pok pet..sue mai masuk keta mcm gaya italian job ..wow hampir tidak aku kenali....cun sehhhh..ala waheeda wasini..bak kata abang midi.." sue..ang nak pi klcc ka nih..."..perghh abang midi..cayalah..sound ala jakie chan siyoot... biaq la abg.midi bukan selalu dia nak vogue dalam utan lipur tu mana kot tau..
ada yang ngorat dia nanti..betoi dak suee..tp suee..seresly ang nampak gojesss gila bangat...
mmmm sempat lagi sue cakap telipon..mmm kasi laporan lokasi terkini la tuh...ehem ehem hampa pikiaq la sendiri lorh..heheheh



ampa tak percaya cunnye sue..haaa aku bukti kan..sue di apit oleh gadis2 kosmo yang tak bapa kosmo tapi dah jadi model colgates aukk aukkk.. eceh..ecehh sue control ayu la pulakkkk...
untuk makluman anda org yang dok tepi belah kiri anda..tidak terbabit dalam xtiviti senyum simpul senyih semenyih nih..wowowowo




perjalanan berkonvoi kami bermula selepas dukun serai memberi arahan bertolak ke destinasi yang dituju..dengan berbekalkan serai untuk percik2 kat ayam tu..kami berlapan..telah mengorak tayar motorkar menuju ke kawasan hulu langat..perghh sungguh laju itu myvi putehhh siapakah gerangan pemandu yang dahagakan ayam bakar di hutan simpan itu..mm sama2 kita nantikan..psssstt assisten bos kami ada didalam kereta tersebut.. agaknya tak sabaq dah nak bersuka ria didalam hutan bersama2 cengkerik..cengkerik yang menunggu pengunjungnya..




dalam dok pulun kejor mengejor myvi puteh tuh..aku terlihat signboard yang menyatakan destinasi yang bakal kami eksplorasi..mak aiiii macam jauh ja lgi..tkpa..tu yang aku snap ja gegambor sepanjang perjalanan kami..mm penat seh..tempat yang dituju belum sampai lagi..aiyak..penantian suatu penyeksaaannnn!!




dalam dok kami ber'impak maksima' menuju ke hutan lipur..ada plak mamat yang dok berchenta chintun ala maggi perisa ayam gendut!!.. sangat sangat bengang dengan kereta tersebut..nak cilok dah tak buleh..double line.. kang tak pasal2 dompet aku kurus dek penangan melanggor peraturan jalanraya yang tak bape yang raya... bergerak bagai siput sedut..siput pun tak sedut cam gitu..hampeh punye kembara..nasib baik bukan NON yang punye..sapa yang punye?? bukan man belon yang punya...aiyakkkkk!!! sambil buat kangkang2 kaki..aheheh



disebabkan penangan kembara yang bergerak ala siput sedut kami terlambat smpai ke destinasi yang kami tujui..sempat gak kami tengok sapa dreba yang dok menekan pedal minyak bagaikan tak makan pagi selama 4hari berturut2.. mak aiii tak nampak rupanya..bukan dek tinted keta..tp...mmmm agaknya ilusi kami kot..biaq la depa nak bercinta ka..nak beromen ka..nak bertali gendut tali kecapi ka...tp yang penting kami dah sampai ke destinasi yang dituju..mmm ilang teruihhh bengang dek kapel yang dok ehem2 didaalam kereta tadi..
mmm tamat sudah episod perjalanan menuju ke puncak klimaks..opss..ke hutan lipur..perggg ayat berunsur lucah nih..sorry2..cheq tersasulll ok geng..aku chaloo dulu..
nantikan part III yang lebih mendebarkan..
ada tugu negara?? mmm siyoookkkkk!!

1 comment:

zamrahman said...

adus..sudah bule komen